Magyar nyelv- és irodalomtudományi szakcsoport
Magyar nyelv- és irodalomtudományi szakcsoport
Név | Évfolyam | Képzés | Szak | Kar | Kutatási téma |
---|---|---|---|---|---|
Bodor Erzsébet | IV. | OMA | Magyar nyelv és irodalom- Történelem | BTK |
Női reprezentációk Arany János balladaköltészetében |
Borza Szabolcs | IV. | OMA | angol-magyar osztatlan tanárképzés | BTK |
A nyelvi diszkrimináció megjelenése írásban számonkért feladatok értékelésében |
Farkas Fanni Boglárka | III. | PhD | Német irodalom és kultúra PhD | TTK |
A német nyelvű gyermek és ifjúsági irodalom aktuális tendenciái, valamint szerepe a német, mint idegen nyelv oktatásában |
Fekete Hanna Zsófia | IV. | OMA | angol-magyar osztatlan tanárképzés | BTK |
Tiszafüred helyneveinek összegyűjtése |
Geluh Barbara Anna | IV. | OMA | Történelem - Magyar tanári | BTK |
Ady Endre szerelmi költészete - A Léda-versek nőképe, testábrázolása, és az intimitás megjelenése és szerepe a versekben és a versciklusokban. |
Gulya Nikoletta | III. | MA | Kommunikáció- és médiatudomány | BTK |
Sajátgyártású tartalmak a Netflix streaming platformon - A konvergens televíziós szórakoztatás médiatudományi, médiagazdaságtani és branding szempontú vizsgálata |
Hajdu Tímea | II. | OMA | Angol-Magyar tanár | BTK |
Szegénységreprezentációk Móricz Zsigmond prózájában |
Kajuha Eszter | VI. | OMA | angol-magyar osztatlan tanárképzés | BTK |
Szinesztéziás kifejezések feldolgozása óvodás korú gyermekek körében |
Kollát Sára | IV. | BA | Germanisztika - német szakirány | BTK |
Interkulturális kommunikáció |
Kovács Kincső Csenge | II. | OMA | földrajztanár-magyartanár | TTK |
„Nem változni: öngyilkosság.”- Transzgenerációs motívumok és militáris nyelvi regiszter Deres Kornélia BOX című kötetében. |