Kutatási téma címe:
45 év feletti nők a közösségi médiában
Rövid leírása:
Az interjútechnika alapjai című kurzusnak köszönhetően elkezdett foglalkoztatni a 45
év felettiek egyre aktívabb tevékenysége a közösségi oldalakon, különösen a Facebookon. Sok
fiatal azért nem használja már a Facebook alkalmazást, mert a szüleik és nagyszüleik
korosztálya térhódításba kezdett a közösségi oldalon. A hipotézisem az, hogy azokban a
családokban, ahol az anya aktív tartalomgyártó, és megosztó az interneten, a család egyes
funkciói nem működnek kielégítően, és figyelemre, társaságra vágyva az anyák a Facebookra
menekülnek. Nem kapnak elég figyelmet és megbecsülést a családtagoktól? Társaságra
vágynak? Miért mutatnak mást a közösségi oldalakon, mint a valóság? Előfordulhat, hogy
valamit lepleznek ezzel?